we don't give a fukk
 



we don't give a fukkAbStUrZ.kIdZ
let's get high
  Startseite
    . new shh
    . member news
    . misc
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


 

Webnews



http://myblog.de/absturz.kidz

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
. new shh

birthdaaaaaaay !

d'carina het hüt qeburi.
happy birthday nomal
schatziiiii ‹3
naja, loqischerwiis hemer
das müesse fiiire.
biLder findet ihr unde drah,
natürLich verLiiiinkt.
© 'o7 by k.haosprinzessin

aLs iiLeitiq gihts .. en arm.
am dani siine. hmm. jah, d
carina het welle zeige, wie mir
händli hebed .. isch chli näbe
düre, aber jo.
01

jazz & laura
ihr gsehnd mega dänne us, mann
hehe, aber mega niedlich
02

üsers geburtstagschind, no mit 17ni
& natürlich am rauche, was susch? ;-)
03

da isch es paarne glaub mega lang-
wiilig worde, wil vom staub, de rebi &
de cindy gihtz voll viel biLder .. naja ..
04 ; 05 ; 06 ; 07 ; 08

& au o de rebi & de eli .. ey, was hend ihr
gmacht? :'D
09 ; 10 ; 11 ; 12 ; 13 ; 14 ; 15 ; 16 ;
17 ; 18 ; 19

jööööh, sari <3
20

gadä
21

raju
22

jazz & carina
23

hehe de staub, mega gangster :-)
24 ; 25

staub & jazz, mega herzig <3
26

aa de eli isch es so langwilig gsi,
dass sie en affäre miteme chinder-
basketball agfange het. hach ja,
hans-jörg :'D muahahaha
27

________

the day after all ..
ja, d'carina het chuum usem chopf
gseh, wo de dani & ich sie am morge
am 10.15 gweckt hend. jah, sry,
er het ja müesse go .. du weisch scho ..
jedefalls, so gseht sie etz us, mit 18ni
28

so, that's it. viel spass mit de bilder.
die vom dani & vo mir hani nid
druf ta, wil ich ihm ja hoch & heilig
versproche ha, dass sie nid is netz
chömed. aber wer sie glich no wott
gseh, ihr hend ja mini msn-adrässe.
bis zum nöchste fästli.

k.haosprinzessin
k.haosprinzessin am 26.5.07 19:56





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung